mariajansson

can you read my mind?

ännu en helg förbi flugen :)

Publicerad 2008-11-16 22:32:02 i Allmänt,

nu är det söndag igen.
veckorna rusar förbi ögonen på mig. läskigt fort.
men helgen har varit bra, den har spenderats med klara.
fredagen var bongo en liten stund sen jätte kort på centrum.
men kvällen blev inte jätte lång.
sen på lördagen var det dax att jobba, det var typ hundra miljoner människor där och alla skulle handla.
men sen när jag slutade och var väldigt trött så hörde klara avsig
och det bärde iväg till hovslätt.
där spenderade vi kvällen hos klaras pojkvän anton och hans vänner.
en mycket trevlig kväll.
och jag måste säga att kortleks spelet är nog den bästa stämmningshöjaren som finns ;)
sen så är inte youtube helt fel heller.
men nu är det söndag och kväll.
så jag ska ta datorn och sätta mig och kolla på film nu.
sen är det nattinatti som gäller.

ha en bra vecka alles.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela