mariajansson

can you read my mind?

redogörelse för helgens bravader.

Publicerad 2008-11-23 22:52:54 i Allmänt,

då var det söndagskväll igen.
imorgon är det skola igen och jag känner mig nöjd över helgen.

fredagen var helt sjukt bra :)
det började med förfest hos kricke.
där jag kände mig som i himmelriket där intill spisen :P
det var trevligt sällskap, popcorn, musik och dans.
sen var det vidare till bongo där det blev ännu mera dans :)
helt klart en kväll som fick mig att känns hopp för jkpg ;)
det var ju helt klart den roligaste kvällen på länge.



tjejer på g



amy och lisa



janny posar vid krickes snygga tapet.


lördagen var tidig och sen.
en lång dag men den var rolig.
började med stödning i kyrkan kl. 8.
sen hem en stund och sen tillbaka.
jag och julia var nästan döda när kvällen var över.
men roligt hade vi.
och massor av folk var det också.
kul att träffa folk från alla håll och kanter. folk från både malmö till linköping :)

söndagen var inte lika lång.
jag vaknade vid två och gjorde inte mycket fram till kl.6 när jag åkte ner till claras
och träffade micken.
alltid lika kul att träffa henne.
vi satt och fikade, sen tog vi en tur med hennes nyinköpta bmw
vi tog oss hem till mig och tittade på gamla kort.
haha gud vilka minnen vi har.



vi har alltid varit otroligt snygga ;)

som sagt alltså en jätte bra helg :)
så nu är det en vecka av plugg som ligger framför

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2008-11-25 11:45:23

hahahahahhahha hahahha maria, du har förgyllt mig dag! här sitter jag o hostar o snorar. o så får jag se den mest förskräckliga bilden på mig ^^ hahah hallo poser ^^ hahahha

Postat av: Amy Pärj!!

Publicerad 2008-11-25 21:27:50

ÅÅHH DDUUUU ÄR MINSAN BÄST!!

i adore you my little pussycat, and aj karlekar dej i masshor!!! <<3<3<33<<3<3<3<3<<33<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela