mariajansson

can you read my mind?

stockholm och intagnings prov!!!!

Publicerad 2008-11-11 11:54:00 i Allmänt,

hello igen.
det blir väldigt spridda inlägg här, känner jag :)
men men.
sen senaste gången jag skrev så har jag varit i stockholmo och gjort intagnings prov till scenskolan
ja eller teater högskolan som det numera ska heta :)
det var ett äventyr som hette tusan och jag är så glad att det är gjort.

jag åkte dit på fredagen, åkandes i en liten trång bil tillsammans med
ylva, lisa, ellen och cricke.
vi tackar och bugar alldra ödmjukast till ckricke som körde oss både dit och hem :)
när vi kom dit så skulle jag och ylva göra provet den dagen.
så vi gick och köpte lite mat, vi såg även lite kändisar faktiskt.
kobra killen men jätte mörka ögonbryn som ser ut som ernst.
sen så gick vi till skolan och väntade.
och sen kom även michelle och anna dit.
och vi väntade och väntade och väntade.
i ungefär fyra timmar.



två väntande brudar

och sen var det min tur.!!!
först fick man gå in i ett ensamt rum och förbereda sig.
och där blev jag ÄKLIGT nervös.
sen kom en av dom snälla faddrarna och hämtade mig och jag fick gå in till juryn.
fjärilarna höll på att spränga min magsäck just då.
men dom var jätte snälla, inte alls som idoljuryn :)
så jag fick göra min fröken julie monolog först sen bad dom mig att vänta utanför några minuter sen fick jag komma in igen och köra en till monolog, dock bara halva, och sen var dom nöjda med mig.
sen så var det bara att atcka för sig och så var man klar :)
det kändes konstigt och svårt att veta om jag var nöjd eller inte men det får jag veta den 15 dec när jag får veta om jag går vidare eller inte :)

men nu ska jag kila och träffa min svarting nancy :)

vi höres.
pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela