mariajansson

can you read my mind?

söndag och krypande huvudvärk

Publicerad 2008-11-30 20:10:55 i Allmänt,

oh himlar va seg jag är.
därför spenderar jag denna söndag kväll
som även är den första advent, najs :)
åt att kolla på desperata husfruar och bara inte göra någonting alls.
det är skönt efter en intensiv men dock så rolig helg.

jag känner dock lite huvudvärk komma krypande så det blir nog att gå och lägga mig tidigt ikväll.
det har inte blivit av att vila ut i helgen riktigt :)

men nästa helg ska bli najs för då ska jag äta julbord med jobbet.
det ska bli najs.
jag är riktigt sugen på julmat nu.

mm so it is.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela