mariajansson

can you read my mind?

peppad för kvällens bravader :)

Publicerad 2008-11-14 17:18:13 i Allmänt,

yes det är fredag och humöret på topp :)
klara är på väg hit och då blir det mat och sen vidare.
så nu sitter jag här med nationalteatern och är glad.



mm annars har veckan varit helt okej.
och jag har anmält mig till teaterhögskolan i gbg och ska skicka in ansökningen till malmö också imorgon.
imorgon ska jag även jobba.
kommer vara lite segt för det var några veckor sen nu.
men men det är money money :)

plus att min mormor och morfar är här.
det är mysigt.
jag tycker om dom.
<3

japp men nu ska jag allt gå och duscha och börja med lite mat.
hoppas alla får en trevlig helg och kväll.
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela