mariajansson

can you read my mind?

en månad minus en dag kvar till jul

Publicerad 2008-11-25 08:40:25 i Allmänt,

jaaaa nu är det en månad kvar till jul :)
eller igår var det de exakt, nu är det altså en månad minus en dag!
yey och idag kommer lönen vilket betyder att jag får börja köpa julklappar :)

hinner inte idag men imorgon blir det en sväng på stan kanske så inhandlar jag min första julklapp då,
och kanske blir det ett par byxor till mig själv.
för jag känner att byxor är nödvändigt nu när det är så pisssigt kallt ute.

usch nu ska jag gå till bussen.
pulsandes genom typ en meter snö...eller det känns som en meter iaf, minst!

ja men ha en bra dag nu alles.
och njut av att lönen har kommit!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela