mariajansson

can you read my mind?

en liten predikan inför fredagskvällen.

Publicerad 2008-11-28 17:08:54 i Allmänt,

yes och så var det fredag igen.

hjäääälp tiden går alldeles för fört tycker jag.
men jag ska försöka att hinna med och leva i nunet endå.
för mitt stora problem är att jag alltid kollar framåt och planerar framåt hela tiden.
jag är alltid påväg nån annanstans.
hinner liksom inte med att njuta när den efterlängtade stunden väl kommer.
alltid står man och stampar inför nästa projekt.
usch jag tycker det låter jätte läskigt!
tänk när man blir äldre och ser tillbaka på den här tiden och mara kommer ihåg massor av stress och måsten.
nej fy sjutton!!!

men nu är det fredag den 28nov 2008.
jag har varit i skolan, på a6 och träffat linnea och snart ska jag till stan och hem till sara.
japp det är det som händer nu och det är de jag ska njuta av NU!

japp det var dagens predikan.
hoppas alla tar åt sig och njuter nu och inte längtar tills imorgon :)

tack för mig nu ska jag njuuuuta av kvällen.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela