mariajansson

can you read my mind?

en helt vanlig dag.

Publicerad 2008-11-18 18:50:18 i Allmänt,

heeeeeeeeeeeej.
idag har varit en helt valig dag i skolan.
alltså en dag som inte var jätte tråkig men det hände lixom inget speciellt.
men sådana dagar måste också finnas.
men alltså jag vill inte säga att den här dagen sög utan bara att den var helt valig:)

japp men snart ska jag åka till oscar.
och imorgon har vi studiedag.
riktigt skönt måste jag säga.
vad jag ska göra av den vet jag inte riktigt men nåt hittar jag väll på :)

sen har jag bestämmt mig för att önska mig en dator i julklapp.
det är jag rätt nöjd med :)


t a c k o h e j l e v e r p a s t e j.
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela