mariajansson

can you read my mind?

en fredags rapport.

Publicerad 2008-11-21 13:47:02 i Allmänt,

fredag freedag freeeeedag :)
yes för er som missat så är det helg nu.
himmla skönt måste jag säga.
och det bästa är att min helg är ledig från jobb och nästan helt oplanerad.
så idag så bestämmdesdetatdet blir start hos kricke och sen till bongo.
kommer bli en riktigt bra kväll tror jag.

just nu sitter jag och michi i skolan och pluggar samhäll.
det är skit tråkigt så jag funderar på att segla hemåt snart.
så jag ska hem vila lite, kolla ett prison break avsnitt
som kan varadet bästa programet i världen just nu! jag är helt klart fast.
sen ska jag äta en bra middag och sen så drar jag :)

idag vid matbordet så kom jag, lisa, ellen och ylva på världens idé!
låt oss alla flytta ihop i ett kollektiv.
fatta vad härligt.
jag är rätt sugen på att flytta hemifrån alltså :)
det skulle vara så gött.
sen så var det ju ingen som verkade tro att detta kommer att hända men men.
kanske vi för engång skull skulle göra nåt och inte bara prata om det :)

japp men lets se vad som händer.
nu ska jag göra klart samhällen iaf :)

hoppas alla får en jätte bra helg.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela