mariajansson

can you read my mind?

doktor kosmos och lite plugg.

Publicerad 2008-11-11 22:03:59 i Allmänt,

nu har jag äntligen skrivit klart mitt argumenterande tal till svenska c.
riktigt skönt :)
jag är nöjd över mig själv, så nu har jag bara:
mitt muntliga tal på svenska b
min recension av hedwig
mina samhälls frågor

typ bara det kvar.
plus att jag ska lära mig scen 4 i manuset.

sen är jag nog klar med allt.
fast när jag är det så har jag väll antagligen fått ett ton läxor till.

men just nu är jag nöjd och lyssnar på doktor kosmos.

när min pojke går på stan - doktor kosmos




japp och jag väntar på att nancy ska ringa mig så vi kan ta en liten kvällspromenad.

sen har jag också ett härligt nationellt prov i svenska b att se fram emot imorgon
jippiiii!!!
inte jätte lockande om jag ska vara ärlig.

mm så är läget.
see ya.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela