mariajansson

can you read my mind?

what happens in vegas

Publicerad 2008-05-24 13:48:42 i Allmänt,






igår var jag och lina på bio med gratis biljetter ;) och såg den här filmen :)
den var faktiskt helt okej absolut inte någon av dom bästa filmerna jag sett men inte den sämsta heller.
det var jätte mysigt jag och lina laddade med allt tänkbart,
godis, popcorn som någon råkade välta :P, läsk och två äkliga mer drickor som dom på bion så givmilt gav oss :)
det var nämligen ett års jubeleum grejs för filmstaden så man fick mer dricka och korv vilket gjorde mig glad för jag var sjukt hundrig.
vi stötte på linas förra klasskompis också.
sen fick vi riktigt fina platser, ibland har man mera tur än annars, hahaha.

senare så tajmade vi bussen riktigt fint och åkte till kyrkan en sväng.
trevligt trevligt.
vi hade filosofiska samtal också :P

det var en riktigt bra kväll måste jag säga :)
thanx,

planerna för idag är att jag snart ska äta lite tacos
sen ska jag sätta mig på den lågmälda 121 och bege mig till skärstad.
så det kommer säkerligen bli en till bra dag :)

pusss.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-05-24 14:19:49

ja vilken mysig kväll det blev! :) jag blev rörd av din mobilfilm måste jag säga..

tss. pussis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela