mariajansson

can you read my mind?

tisdagsfunderingar.

Publicerad 2008-05-27 18:29:32 i Allmänt,

hej gott folk.
varför är jag inaktiv på min kära blogg?
-jo för att mitt internet är SÄMST I HELA VÄRLDEN!!
jag verkligen hatar det, och jag tror att det har börjat fatta det och vill att jag ska älska det så äntligen börjar det leva lite igen.

då hade vi det avklarat :)
idag så har det varit varmt vilket är så sjukt skönt och vad jag har hört blir det bara varmare.
yey.
jag fick tillbaka mitt nationella matte prov och det ser ut som att maria jansson aldrig mera kommer att behöva släpa fötterna efter sig till en matte lektion till!!!
:D
eller jo kanske men inte för att räkna matte eller anstränga mig det minsta iaf :D
så jag är klappyhappy!

plus att jag och klara var och fikade idag-
det var väldigt mysigt.
satt vid hamnkanalen och det enda som störde oss var dom äkliga kråkorna (ankor kråkor whatever!) som simmade runt i vattnet.
jag ogillar fåglar mycket mycket starkt!

sen när jag kom hem så tog jag mig i kragen och beställde hem oscars sista och väldigt försenade födelsedagspresent.
så snart ska han få den :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela