mariajansson

can you read my mind?

sovmorgon :)

Publicerad 2008-05-07 09:55:19 i Allmänt,

god morgon alla.

inatt har jag äntligen fått sova riktigt gott.
jag har typ sovit jätte oroligt det senaste men inatt så sov jag jätte bra :)
dock blev jag väckt av att pappa ringde 45 minuter innan klockan skulle ringa.
men men det gjorde inget kännde mig endå utvilad.

image113

jag känner att idag skulle jag vilja ha dom här skorna på mig.
dom är riktigt snygga.
men men jag får helt enkelt önska mig dessa och för dagen knyta på mig mina monki skor
som jag faktiskt tycker om, dock är typ sulan sönder men äsch det är ju ingen som ser :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela