mariajansson

can you read my mind?

sommarjobb!

Publicerad 2008-05-06 17:11:58 i Allmänt,

hej allihopa.
tänkte bara meddela att igår så fick jag nästan sommarjobb :)
det var alltså så här jag åkte hem till oscar en stund
oscar som fyllde 18 igår
precis som klara :)
och då ringde lovisa oscars syster och frågade om jag kanske ville jobba några veckor på jula i sommar!
whii :)
typ det snällaste på länge, mary is happy.

dock så kom jag på att det är samma veckor som oscar och lindas bröllop och samma veckor som frizon,
men jag ska försöka fixa lite med tider och så, så kanske jag kan få ledigt några dagar och jobba resten.
det skulle vara sjukt bra :)
men jag ska dit på torsdag och prata med dom och då får vi se hur det går.
men som sagt det skulle vara sjukt gött :)

jäpp nu ska jag nog hjälpa far min med maten.
jag återkommer.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela