mariajansson

can you read my mind?

små bra saker.

Publicerad 2008-05-04 21:57:23 i Allmänt,

idag så fick mina nya favorit flickor i min nya favorit serie muntra upp mig.

image109

sex and the city

jag vet att jag är en sån sjuk nörd för serier men alltså det här är bra :)


ännu en sak som muntrade upp min dag var när min kära mor bakade muffins :)
yey!

image110

chokladmuffins

japp plus att jag blir rätt glad av min kamera som är väldigt bra :)
och sms är en annan sak som gör mig glad idag.
japp så allt sög kanske inte idag då.

plusplus att jag har varit sjukt duktig idag dock har det gjort att jag har varit trött, haft ont i huvudet och lättretlig.
men trots det så höll jag mig en hel dag.
congratz till mig. eller nåt.


pusss.

Kommentarer

Postat av: Linda Tegenfeldt

Publicerad 2008-05-04 22:01:53

LOVE YOU! :D Rings igen snart, det va så himla skönt att ses igen och pratas!!! Kärlek!!!-sis'

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela