mariajansson

can you read my mind?

shoppa nu tack

Publicerad 2008-05-06 19:12:03 i Allmänt,

gosh jag är stöört shopping sugen för tillfället!!
kan bero på att jag sitter och kollar på gossip girl och dom har snygga kläder
kan också bero på att alla i skolan har snygga sommar kläder som jag inte har hunnit köpa än :(
kan också bero på att jag sitter och kollar runt på alla hemsidor där dom har kläder som jag vet om och för att den finns snygga vårkläder på allihopa.
kan också bero på att jag inte har shoppat på typ....tusen år känns det som.

hmm men dock fick jag pengar igår. inte så mycket som jag hade hoppats men det han  ju hända att det räker till en snygg jeanskjol som jag vil ha så sjuuuukt mycket.
typ en sån här :

image111

aja bit ihop snart så ska jag shoppa :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela