mariajansson

can you read my mind?

opepp dag.

Publicerad 2008-05-04 16:48:37 i Allmänt,

idag är nog en av dom segaste dagarna jag upplevt på mycket länge.
blää vad jag är trött.
och imorgon börjar skolan.
jag hade kunnat peppa om jag visste att vi typ skulle ha teater hela dagen som vi brukar på måndagar och börja typ halv tio och sluta vid tolv.
men istället så ska vi åka med ekobussen ut i skogen och kolla på träd.
plus att vi börjar vid åtta och går till fyra.
usch.

men men idag så har jag inte gjort typ något alls,
eller jo jag har planerat födelsedags present till en viss oscar sundling som fyller 18 imorgon :)
yey, men jag tänker inte säga grattis förrens imorgon ;)
japp men då känns det ännu roligare att åka och kolla på träd hela dagen,
på oscars födelsedag.
mm party.
men jag får dock chansen att gratta en annan söt ungen som fyller 18 imorgon.
nämligen klarabella.

mm aja nu ska jag äta kaka som min kära mor har bakat.
kanske jag känner peppen lite mera då :)

pusss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela