mariajansson

can you read my mind?

onsdaggggg.

Publicerad 2008-05-28 21:15:06 i Allmänt,

god kväll folks.

idag har det varit torsdag och jag har nog sett en av dom coolaste sakerna i mitt liv idag;
nämligen smartcig!
det var michelle som hade beställt denna underliga men sjukt smart sak.
tänk en ciggarett som inte luktar, som inte inehåhåller tjära eller tobak, som inte ger dig cancer eller sotar ner dina lungor och som du kan röka inomhus!!
helt sinnes!
det såg dock ut som en leksak men shit vad smart det är egentligen det enda du får i dig är vatten ånga och nicotin.
det kommer lätt ta ett tag innan jag slutar bli helt förundrad varje gång hon tar fram sin smartcig alltså.
sjukt värt!
plus att den har en liten söt lampa som gör att det ser ut att den glöder.
:D

det var dagens häftiga upplevelse.

sen efter skolan så åkte jag och oscar hem till mig och vi hade tog cyckeln och gav oss ut på picnic i värmen.
det var sjukt mysigt :)
vi låg på filten och åt kakor fast jag hade dock glömt något att dricka men det gick ganska bra endå :P
men sen så skulle pojken hem och plugga så då tog vi cyckeln med åkliga handtag och for hem och sen så gick vi den lååååånga vägen till bussen :P

japp och nu ska jag strax iväg och kolla på fotboll
och heja på männen som spelar.
ni kan ju alltid göra dom glada och spana in deras fina hemsida :
www.szi.gnu.nu

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela