mariajansson

can you read my mind?

onsdag.

Publicerad 2008-05-21 13:34:47 i Allmänt,

hej alla.
nu sitter jag i skolan med michelle och är så stöört trött.
ska snart iväg till kyrkan sen så ska jag vidare och kolla på när pojkarna spelar fotboll och efter det blir det myskväll :)
så kvällen kommer bli toppen så nu ska jag bli lite pigg tänkte jag :)

och imorgon så är det resusrs dag!!!
YEY!
det blir gött.
vi får se vad den dagen har att erbjuda.
kanske jag ska ta hand om en sjuk pojke om han orkar, stackare
men vi får se :)

plus att jag sprang på idrotten idag och föbättrade min tid en liten bit.
känns gött att har det gjort.
dock är mina ben = spagetti nu.
men jag känner mig ganska stolt :)

jää  annars händer inte mycket här.

pusss.



Kommentarer

Postat av: The Godmother ^^

Publicerad 2008-05-22 20:28:05

Liten pojke?!?!? MARIA!! Har du fått barn?!?! varför har du inte sagt något??!? jag trodde jag skulle få bli gumor.. :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela