mariajansson

can you read my mind?

några små tillägg.

Publicerad 2008-05-27 18:33:52 i Allmänt,

sen måst jag ju bara säga att shit vad jag vill göra om lite här på bloggen.
just nu är det ju inte vackrast i världen.
men snart ska jag iväg och träffa simon och kanske om jag ber riktigt snällt så kanske han vill hjälpa mig :)

jäpp.
plus att jag vill nämna dom korkadeste personerna idag:
folk som har fått för sig att man inte ska få åka lastbilsflak på studenten!
va är det för skit dom har fått för sig?
ibland är folk bra dumma.
plus dom som säger att skjutsen man får till balen ska listats som svarttaxi!
alltså shit skärp er.
är det bara för att folk vill klaga eller vad är problemet egentligen?

så nu har jag fått det sagt.
nu ska jag kila.

pusss.

Kommentarer

Postat av: ErikT

Publicerad 2008-05-27 21:17:05

Du ska nog va glad om du slipper åka lastbilsflak :P

För har du otur så har jag monterat en av axlarna på lastbilen :P mahaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela