mariajansson

can you read my mind?

lista. japp.

Publicerad 2008-05-13 19:41:53 i Allmänt,

TRE namn jag går under:
maria
mia
raccon/ utter

TRE saker som skrämmer mig:
mörker
sprutor
fåglar om dom är nära iaf

TRE saker jag har på mig:
tildes tröja
mysbrallor
min nya töjning i örat

TRE sanningar:
jag suger på att städa mitt rum och därför är det sjukt äckligt och dammit där nu.
jag är helt stört beroende av min mobil och känner mig faktiskt naken utan den ;)
jag älskar att baka och ska därför just nu strax baka bröd :)

TRE saker jag verkligen vill ha:
en egen dator
massor av nya sommarkläder
en makeover i mitt rum

nu ska jag gå och baka.
ha en trevlig kväll.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela