mariajansson

can you read my mind?

jag har träffat victoria beckham!!

Publicerad 2008-05-04 16:42:15 i Allmänt,


okej jag och oscar var ute på stan och rätt som det är så ser vi paret beckham!
iofs så tänkte jag bara på victoria som är typ så stört snygg!
fatta att jag blev till mig eller!?
oscar blev kanske inte lika till sig som jag blev, men vi tyckte båda att vi måste ta tillfället i akt och säga nånting till dom iaf. eller till victoria :)
så när vi stog inne i en bok affär så tog jag mod till mig och gick fram och sa ;
nånting som jag inte alls kommer ihåg, på den antagligen helt crapy engelska  och vad jag kommer ihåg med en sjukt pipig liten röst.
och fast även jag typ var töntigast i världen och antagligen såg ut som skit så log den där vackra bruden framför mig och svarade ;
något som jag inte kommer ihåg men det var iaf något sjukt trevligt, på perfekt engelska med sin härliga brittiska dialekt och med en jätte fin röst.

japp sen så gick jag tillbaka till oscar och vi gick där ifrån och jag var väldigt nöjd med min insats :)
men sen så vaknade jag i mitt rum som var typ 1000 grader varmt.
och jag insåg att jag inte alls hade träffat victoria beckham. crap.
aja skit samma ;)

image108

pusss.

Kommentarer

Postat av: annab

Publicerad 2008-05-04 20:46:10

fy vad du lurade mig nu! jag trodde verkligen på det även om jag tyckte det lät ganska sjukt att de skulle vara i huskvarna men iallafall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela