mariajansson

can you read my mind?

hot hot heat!

Publicerad 2008-05-08 23:11:35 i Allmänt,

hej i värmen.

shit det har varit sjukt varmt idag.
man har typ svettats hela dagen och solat har jag hunnit också :)

sen så var jag på arbets intervju på jula.
jag tror att det gick bra, det känndes bra iaf.
yey
så imorgon vet jag om jag har fått sommarjobb där.
känns riktigt bra, känns lite som att sommaren är räddad.
nu måste det bara fixas sovplats inför frizon.
tilde och lina tjejer nu måste vi ta tag i det här.
:)

sen idag så lekte jag med oscar.
jag tycke att vi skulle sola men sen blev det sjukt himla varmt.
så vi gick in och så började vi kolla på donnie darko
men vi hann typ bara halva dock.
sen så skulle han åka hem.
och då hade han allt fått nya skor pojken, som var jätte fina :)

japp varit en bra dag.
imorgon så är det utgång som gäller.
:)

sov gott nu gott folk.
pusss.


image114

Kommentarer

Postat av: Psyket

Publicerad 2008-05-09 09:36:21

kränkande kommentar

Postat av: Karin

Publicerad 2008-05-11 16:22:18

klänningen är från HM:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela