mariajansson

can you read my mind?

helt enkelt dagens

Publicerad 2008-05-12 21:13:21 i Allmänt,

hej alla.
nu är jag hemma från jobbet och nu behöver jag inte jobba på nästan två veckor.
ganska skönt faktiskt.

för att sammanfatta dagen:
DAGENS VILL HA: nya sommar kläder!!
DAGENS KLÄDSEL: tråkig.
DAGENS SMINK: vanliga: foundation, rouge, eyeliner och mascara.
DAGENS FRISYR: nedsläppt och lockat med min Volumaster.
DAGENS LÅT: något med lars winnerbäck. kanske över gränsen eller du hade tid
DAGENS PLANER: inte många. skolan sedan jobbet och nu slappt :)
DAGENS SAKNAD: hmm sommar kläder.
DAGENS DROG: vatten.
DAGENSKÖP: kjol från h&m och töjning till örat äntligen
DAGENS GODIS: skorpor :p
DAGENS HUMÖR: rätt seg.
DAGENS ORD: japp.
DAGENS ROLIGASTE: mitt samtal med nancy XD
DAGENS MISSLYCKANDE: inget stort tror jag.

mm mest för att jag inte har mycket annat att säga :)
jäpp.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela