mariajansson

can you read my mind?

fredageftermiddag

Publicerad 2008-05-30 15:46:08 i Allmänt,

det är fredag och skolveckan är slut.
nu är det bara två veckor kvar sen så är det sommarlov.
tiden har gått sjukt snabbt.
men det ska bli skönt att slippa skolan och bara chilla ;)
inte för att jag kan säga att jag anstänger mig så himla mycket i skolan för tillfället.
men iallafall :)

men idag hände en sak som fick sommaren att se lite mindre glad ut;
min älskade solbriller pajade!
röööööv!
okej det var inte hela världen men dom var lila med guld och snygga och jag gillade dom.
och dom finns inte i jkpg.
så imorgon så får jag väll ta mig till stan och införskaffa nya eller nåt.
plus att jag vill köpa massa andra grejer typ smycken, väskor, skor, sjalar och en ny piercing.
aa typ det vill jag ha nu :)

menmen det får bli imorgon isånna fall :)

ikväll så är det iaf utgång som gäller och det blir bongo.
det ska bli jätte kul men först skulle vi fira en av dom många musikpojkarna och jag och michelle får följa med :)
sen så kanske jag hinner höra lite på när sereo arcade spelar.
jää så det är så kvällen ser ut :)
och jag ska ha min lila klänning som jag fick av lisa, ellen, jenny och sofia.
den lila som är skit tajt.
så det var lite dumt att mosa i mig glass nu.
men det är iaf några timmar kvar innan jag ska åla mig i den så det kanske hinner smälta lite :)

japp
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela