mariajansson

can you read my mind?

dagenhelgensöndag.

Publicerad 2008-05-18 14:23:10 i Allmänt,

goddag allesammans.
nu är det söndag och helgen är strax över.
och idag är det en riktig söndag, för på söndagar brukar det vara sjukt seegt precis som jag känner att det kommer att bli idag.
och jag känner på mig att det kommer sluta med att jag sätter mig och pluggar matte :S
men iofs kanske det skulle behövas med tanke på att jag har nationella prov i matte på tisdag.
det suger men om jag klarar det så kommer jag aldrig mera behöva gå på en matte lektion till i hela mitt liv!!!
YEY
så det kanske är värdt några timmars plugg på :P

förövrigt ha helgen varit helt kanon!
det började med typ bästa kvällen på fredagen.
jag och oscar var på pallas athena och åt massa god mat och hade mysigt.
plus att jag fick finaste presenten!!!
sen så träffade vi anton och michi en stund.
men sen begav vi oss en stund hem till oscar och jag avslöjade min totala okunskap om hockey.
och vi hade jätte mysigt, kvällen var husr bra som helst
tack vare oscar <3
och igår så började dagen med att jag och lina hjälpte till i en secondhand affär, det var faktiskt rätt kul.
jag fyndade mig en ny sjal som jag är riktigt nöjd med :)
och lina hittade snyggaste resväskan som hon inhandlade.
sen så åkte jag till klara för vi skulle ha lite kalas.
så vi fixade mat med mycket hjälp från klaras mamma :)
och fixade lite sen så kom folket och det blev en riktigt lyckad kväll tycker jag.
det var allt från paket, till silver tejpade dvärgar, till jätte god tårta, till utflippad grupp terapi
alltså en mycket blandad kväll som det ofta kan bli med es2b :)

japp det var den gångna helgen det :)
snart drar nästa vecka igång.
då är det dans och tetater veckan i skolan
då blir det våran dansuppvisning och tetatersporten som jag är minst peppad för i hela världen.

jaja nu så står det mat på bordet hör jag.
i´ll be back.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela