mariajansson

can you read my mind?

brödbakning

Publicerad 2008-05-06 22:27:08 i Allmänt,

nu har jag kännt mig som en riktig hemmafru.

det blev inget kladdkaks bak utan istället har jag nu ägnat hela kvällen till att baka bröd :)
det blev typ som tunnbröd fast lite tjokare.
det va jätte gott.
fast nu är jag stöört mätt.

så här såg dom ut när dom var klara :
taaadaaaaaaa :)


image112

det var jätte lätt att göra.
och man stekte dom i stekpannan och inte i ugnen.
lite speciellt menmen :)

jäpp så det blev iaf lite nyttigare än om jag mosat i mig kladdkaka :)

pusss.

Kommentarer

Postat av: Linda Tegenfeldt

Publicerad 2008-05-06 22:40:42

Ojjjjjj :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela