mariajansson

can you read my mind?

bra dag och jag är lite förbannad!

Publicerad 2008-05-13 19:29:16 i Allmänt,

hej allesammans ännu en dag :)
idag så har det varit en bra dag, inga överansträngande lektioner och bra väder.
vi hade engelska och fick kolla på film,
vi hade matte och jag jobbade faktiskt mera än jag gjort på hela året typ och det känndes bra för jag och klara var sjukt duktiga och fick godkänt på låtsas provet :)
sen så hoppade vi naturen för det känns alltid så ovärt, så vi hade rast i solen istället.
sen så var det bara dansen kvar och det gick galat även om det var typ svettigast på länge.

men dagen har också medfört vissa mindre trevliga känslor.
speciellt ilska.
michelle berättade om lördagens upplevelser och
fy vad jag blir arg!!!
att folk kan vara så dumma i huvudet.
det måste ju vara nåt fel i skallen på vissa människor.
hur feg kan en människa egentligen vara.
ta tag i dina prolem själv istället för att hämta dina biffiga natzivakthundar!
och dom biffarna måste ju vara sånna störda fega pojkar som ger sig på en ensam liten tjej.
herre gud alla killar som har nån heder i kroppen ger sig inte på en mindre tjej och ännu mindre när det är fem mot en.
nä alltså fy jag blir så stört arg!!
ofta man kommer undan med sånt!

japp kännde att jag behövde få ut mig lite.
men jag älskar att vissa folk inte kommer låta dom komma undan.
ja alla tycks stå på samma sida iaf vilket känns gött :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela