mariajansson

can you read my mind?

äntligen sjalen.

Publicerad 2008-05-18 17:51:48 i Allmänt,


här ser man lite av sjalen som jag hittade på secondhand igår :)
jag är sjukt nöjd med den.
och 20 spänn kan det bli bättre?
sen så är örhängena nya också fick dom i present igår.
väldigt snygga.
igår så fick jag även en lila sjukt snygg men väldigt tajt klänning och en svart body.
yey nu sja jag bara vänja mig vid att dom är sjukt tajta och att man ser varenda liten godis man har ätit i hela sitt liv, det går liksom inte att gömma nåt, haha.
men han får helt enkelt slänga godiset för det är sjukt snygga kläder :)



image116

jag är nöjd och glad och det är min garderob också :)
yey!

pusss.

Kommentarer

Postat av: GUESS WHOO!?!??!?!? ;) ;) BABY!! <33

Publicerad 2008-05-20 21:32:27

MARIAAA! Du är sååå snyyyggg:D:D jag älskar din "godis-kropp" eller vad du nu vill kalla den. DEn är heeeeeeet ;) jag blir turned on ;) grraow!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela