mariajansson

can you read my mind?

snart slut.

Publicerad 2008-03-20 09:29:35 i Allmänt,

snart är den slitsamma delen av veckan slut.
bara ett prov kvar att göra.
kunturhistoria, jag HATAR kulturhistoria.
men snart är även det över, YEY.

igår hade vi dom sista felicia föreställningarna.
det gick bra tycker jag, alla var taggade och alla var jätte duktiga :)
hela dagen igår var förövrigt riktigt bra!
den gjorde mig glaaad :)

men idag så kommermicke och matilde hit!
jaaa :)
det ska bli kul.
och nu sätter tre dagar igång också, vilket kommer bli så sjukt kul :D

och snart är det lov också vilket jag tror kommer bli det bästa påsklover!
jag har massa planer och det kommer bli så himmla bra :)
YEY!

japp jag är sjukt positiv just nu, det är för att kulturhistorian snart är över.
mm men tyvärr så kommer jag inte ha tid att skriva så mycket under den kommande helgen.
men jag hoppas att alla får en sjukt bra påsk för det ska jag ha iaf :)

pusss!

here we go again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela