mariajansson

can you read my mind?

sjukdag.

Publicerad 2008-03-04 10:15:45 i Allmänt,

idag är jag sjuk.
ont i huvudet, halsen och förkyld.
fyy jag vill inte vara sjuk idag, imoron hade varit bättre.
nu missar jag dansen och träningen ikväll.
bajsbajs.
aja jag måste krya på mig nu för på torsdag morgon så har vi premiär på felicia barntetatern och då kan jag inte vara sjuk.

jag får plugga lite naturkunskap idag.
himla energi skit prov imorgon vilket jag inte förstår någonting överhuvud taget om.

plus att det är rätt tråkigt att vara hemma.
jag ska nog gå och kolla på sagan om ringen filmerna,
det var ett tag sen.
få tiden att gå.

image70

han är förövrigt snygg.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela