mariajansson

can you read my mind?

paus.

Publicerad 2008-03-01 12:37:47 i Allmänt,


nu tröttnade jag på att städa rummet.
kan inte alla grejer sortera sig själva, jag hatar att välja vad som ska slängas och vad som man ska spara.
jag suger på att slänga grejer därför har jag typ sammlat på mig en miljon onödiga saker och nu kommer det fram.
shit det är nog något fel om man har typ 7 gammla sprayflaskor kvar som är tomma och alla brev jag har fått sen jag var typ tre.
hmm men nu har jag försökt att slänga det mesta iaf.
och då känner jag mig duktig och unnar mig en paus med oc :)

image48

jag ska njuta av det här vackra nyllet en stund nu.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela