mariajansson

can you read my mind?

ont i nacken.

Publicerad 2008-03-12 22:50:48 i Allmänt,

hej allesammans.
jag har så stööört ont i min nacke det är helt sjukt.
det måste vara efter dansarobic passet som vi hade på idrotten idag.
vi var på friskis och hade det, det var så sjukt kul.
att träna det passet måste nog vara den bästa träningen i världen plus att dansa men det är ju ganska lika.
man märker inte att man tränar förrens man är klar för då är man så himla trött och det är så skönt.
jag funderar på om man skulle köpa sig ett terminskort på friskis.
bli hurtig och typ träna på morgonarna, om man orkar.
hmm men nu har jag sjukt ont i nacken iaf så jag ska testa sån här ipren på tub.

japp men förutom att jag har tränat idag så har jag varit med michi och amy och filmat en film till engelskan.
det var kul vi var uppe i amys stall med damp hästarna.
sen så åkte jag till kyrkan och sen efter det har jag lekt med simon en liten stund.
och han har lovat att hjälpa mig att fixa med bloggen lite så att den blir lite snyggare :)
yey!

det var min dag lång och bra :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela