mariajansson

can you read my mind?

misslyckad outfit.

Publicerad 2008-03-11 22:40:45 i Allmänt,

hilary duff

image85

tänkte bara avsluta med den här bilden,
som gör mig glad.
dock inte för att jag tycker att hon har lyckats och är söt eller så
utan för att gud va skönt att alla kändisar inte är snygga hela tiden.
nu kan jag gå till skolan med min nyinköpta tröja imorgon och känna att shit vad mycket bättre än hilary duff jag lyckades med min outfit :)
yey.
men nu ska jag gå och lägga mig.
imorgon har vi dans pass på friskis på idrotten.
ska bli kul :)

sov gott allihopa.
pusss.

Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2008-03-11 22:43:49

svar: haha sant men den goaste smaken är new york ;)

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-03-11 23:59:31

jaa det var ingen hit direkt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela