mariajansson

can you read my mind?

melodifestivalen.

Publicerad 2008-03-02 15:29:33 i Allmänt,


igår så såg jag det första melodifestival programet för detta året.
och jag måste säga att det var så himla DÅLIGT!
till exempel linda bengtzing, var det nån mer än jag som kände igen börjar och delar av mitten?
jag kan tänka mig att alla som har hört mika - grace kelly kännde igen den.
förövrigt lät ju låten som hennes egen, precis som alla andra hennes låtar.
och sen han killen igrönt com ingen visste vem det var.
han hade rätt fint ansikte så men guud kläderna!
glansiga gröna slimade kläder som verkligen visade ALLT.
USCH!
perelli kunde ju sjunga iallafall.
men varför är hon med igen?
hon har vunnit allting redan, varför inte sluta på topp?

hmm jaja vi fick ju se kristian luuk och björn gustafsson iallafall.
YEY!!

puss.

plus att jag var väldigt fundersam mot linda bengtzing frisyr
men när man tittade efter lite mera så var det helt okej även om jag gillade hennes långa hår bättre.


Kommentarer

Postat av: milla

Publicerad 2008-03-02 15:36:49

Linda lät ju som vanligt och ang. peter pan i gröna kläder så anser jag som du. Fin i ansiktet men resten föjävligt. Charlotte var bra och hon passar ju jättebra i schlagern. Bättre än Carola som borde gett upp för längesen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela