mariajansson

can you read my mind?

lovet, typ.

Publicerad 2008-03-28 13:07:59 i Allmänt,

hej allihopa.

det var ett tag sen nu. har inte hunnit sitta vid dator alls förrens nu.
det har varit ett hektiskt men ack så underbart lov :)
det känns som att jag har hunnit allt och ingenting sammtidigt.

lovet började med tre dagar.
tilde, pawo och micke kom hit och hälsade på.
och några falufolk fick jag träffa också :)
och det var massor av annat gött folk på konferansen också.
den var så stört lyckad.
allt blev riktigt bra!

sen på måndagen så åkte pawo hem och linnea kom hit.
jag och lina hade födelsedags kalas tillsammans.
det blev också jätte lyckat.
jag fick min bästa bok i födelsedags present
guds gåva till kvinnan
en bok med massor av bilder på håriga män
grrrrrrrrrr
haha. vi fick massor av andra fina presenter också.
tack så mycket allihopa :)

en halt jönköpingsbo till en annan
 - oscar är det söndag idag!?


sen så har dagarna mest förflutit tillsammans
michelle anton och oscar.
det har varit sjukt lyckat.
vi har inte fått mycket gjort men det har varit lyckat endå.

vi hade klassfest i onsdags också.
trorts omständigheterna så var det roligt endå.
det tyckte jag faktiskt :)
det hade sina stunder, haha.
och mitt tidsperspektiv har sen dess typ försvinnit.
jätte konstigt.

japp nu har jag nog inte alls nämt allt som har hänt under lovet men ni har fått lite update iaf :)
snart drar skolan igång igen och då kanske jag hinner skriva lite mera ;)
men innan det så ska jag på födelsedags middag för michelle på pallas athena ikväll
och imorgon åker jag och lina till göteborg!!
det blir kanoners.

nu ska jag ut och sätta mig på min balkong och mysa.
vi hörs allesammans
pusss.

Kommentarer

Postat av: Davve

Publicerad 2008-03-28 15:47:52

FFFFFFF-YLLO

Postat av: ekis

Publicerad 2008-03-28 15:54:05

att ta det lugnt under kalasande är bra har jag hört haha! du var scary men jag tycker om dig till afrika ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela