mariajansson

can you read my mind?

lördag

Publicerad 2008-03-01 11:23:54 i Allmänt,

lika mycket som jag älskade solen igår hatar jag slasksnön idag.

nu ska jag äntligen fortsätta med att städa ur mitt rum så att vi kan göra om lite där inne.
bara att det tar en sån himla tid att städa ut allting.
men men när jag är färdig blir det nog bra hoppas jag :)

plus sen har jag nog glömt att säga att harry potter böckerna är utlästa för min del nu.
känns lite surt, vad ska jag läsa nu liksom?
förslag på värda böcker är välkommna.
en sak till alla borde läsa harry potter böckerna, dom är värda böcker!!

image47

jag är en tönt jag vet :)

Kommentarer

Postat av: HELENASCITY

Publicerad 2008-03-01 11:36:02

harry potter är bra!

Postat av: jonis :p

Publicerad 2008-03-01 11:52:37

haha, nä dom e bra =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela