mariajansson

can you read my mind?

knäckebröd och apelsin.

Publicerad 2008-03-11 21:50:20 i Allmänt,

nu har jag tränat och betämmt mig för att behålla tröjan som jag köpte idag.
yey!
men inte blev jag mindre shopping sugen för att jag köpte något idag, nejdå nu vill jag ju shoppa ännu mera.
jaja nu är jag rätt trött och så sjukt sugen på att äta toast.
men som sagt så ska jag börja med en nyttig kost nu så det får bli knäckebröd och apelsin istället.

plus att jag måste bara säga att den här bruden är ju så stört snygg:
 image83

Blake Lively.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela