mariajansson

can you read my mind?

hemma.

Publicerad 2008-03-11 16:41:10 i Allmänt,

hemma från skolan nu.
har kollat på tetater och bara haft en lektion så att det har varit en lugn dag :)
sen så var jag på gina och köpte en tröja, jag har inte shoppat på hundra år så jag köpte en tröja, kunde behövas i min garderob.
men nu ska jag spara mina pengar för nästa lördag så ska och lina till göteborg!
och då ska jag shoppa loss, YEY!

nu ska jag testa tröjan och se om den är snygg, om jag ska behålla den.
sen ska jag laga mat och sedan ska det tränas :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela