mariajansson

can you read my mind?

god morgon.

Publicerad 2008-03-11 08:12:02 i Allmänt,

god morgon gott folk.
idag så försov jag mig, men jag kännde att det var bara engelskan som jag skulle missa så det känndes inte allt för hårt.
så istället för att stressa så tog jag det lungt, skööönt :)
bättre än engelska som inte är mitt bästa ämne just nu.

men idag så blir det en lugn dag.
jag har bara matte, med håkan som är världens bästa lärare
sen så har vi lång håltimma och jag ska ha utvecklingssamtal
och sen så ska vi bara titta på tetater.
väldigt lugnt :)
sen ska jag nog gå till gina och inhandla en sjukt snygg tröja och kanske ett par leggins om jag finner några sånna.

nej nu ska jag kila till bussen.
ha en bra dag allesammans!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela