mariajansson

can you read my mind?

fredag kväll.

Publicerad 2008-03-07 23:54:42 i Allmänt,

kvällen blev mycket bra måste jag säga :)
kvällar med lina brukar bli så.
vi är mobil nördar men vi gillar det, min mobil är nu påfylld med lite nya fräscha låtar ;)
och jag och lina tycker att det är stört att inte alla har växt upp med spice girl.
jupp bra bra.

imorgon ska jag leka med mina kära vänner och vi får se vad för kalas vi hittar :)
ska bli jätte mysigt att leka med dom utan massa hetsig tetater att tänka på hela tiden.

just nu sitter jag och letar kläder
för som jag säkert redan sagt så är jag stööört shoppingsugen.
men jag ska vänta tills jag och lina åker till göteborg på lovet.
då blir det weekdays och monki för hela slanten, yey!

plus att vi kommer att kunna köpa cheap monday på h&m snart.
fatta att dom har köpt upp weekdays för typ 500 miljoner!!
det är typ stört mycket pengar, undra vad man skulle göra om man fick så mycket pengar?
hmm det ska jag fundera på....

japp men nu ska jag leta lite mera.
god kväll natt eller jaa :)
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela