mariajansson

can you read my mind?

bloggtorkan fortsätter.

Publicerad 2008-03-18 07:19:26 i Allmänt,

jag är stressad mest hela tiden just nu tycker jag!
usch massor som ska göras inför påsk och tre dagar.
men det ska bli kul :)
och inte minst ska det bli skönt med lov, det kommer behövas.
så bloggtorkan fortsätter ett tag till :(

plus att jag HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR snöööööööööööööööööööööööööööööö!!!
den har förstört min vår!!
ååhhhhhh tyyypiskt!

well nu vänrat skolan och redovisning av vår häst film :)
haha.

pusss.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-03-18 21:42:52

Er häst film va sjukt rolig :D
O bara så du vet så har jag planerat att kommentera så mycket jag bara kan och orkar :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela