mariajansson

can you read my mind?

bloggtorka.

Publicerad 2008-03-16 14:02:15 i Allmänt,

hej allihopa.
det pågår en viss bloggtorka här för tillfället.
men när man har jobb och det är helg har jag tyvärr inte jätte mycket tid.

men igår så vad det i mullsjö det hände!!
helt stört bra kväll blev det.
det började inte toppen men sen himmla blev det liv i stugan :)
massa trevligt folk var det där,
som jag antagligen inte kommer ihåg namnen på fast typ hela kvällen gick åt att upprepa allas namn.
så jag är nöjd med helgens händelser.
och idag blir det slappa och jobba.

jäss vi får se om vi hör mera idag :)
plus att imorgon så har vi föreställning.
peppa peppa!!

pusss.

jag vet inte vart jag är eller nåt, men det känns så himmla bra!!
XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela