mariajansson

can you read my mind?

21.50

Publicerad 2008-03-04 21:50:28 i Allmänt,

gemma ward

image72

så här snygg har jag inte varit idag.
jag brukar inte vara så snygg annars heller, men endå.
men jag har kryat på mig iallafall, tror jag har lite halsont kvar men inget att klaga över.
så imorgon ska jag till skolan igen.
och jag har naturkunskaps prov som jag inte har pluggat till, som jag hade tänkt göra idag.
men skit samma jag kommer inte dö eller bli torterad eller äta maskar om jag får ig.
som jag med amys hjälp brukar uttrycka mig.

hoppas alla har haft en bra dag iaf.
imorgon är det onsdag och bara två dagar kvar till helgen!
yey!

god kväll och puss.

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2008-03-05 14:27:35

DU ÄR SNYGG !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela