mariajansson

can you read my mind?

videosamtal från dalarna (borlänge)

Publicerad 2008-06-26 16:42:13 i Allmänt,

nyss ringde willepille malmiz upp mig med videosamtal.
och då såg jag bara massa folk och kom på att mannen är ju på peace and love!!
han var nu och lyssnade på allas vår mange schmidt!!
och när han ringde fick jag höra typ sista minuten på giftig låten som var party låten sommaren07.



jag kom på några saker under tide och det var:

1. jag saknar william.
2. jag hatar att jag inte är på peace and love.
3. jag är glad att jag ska på frizon i sommar.
4. jag vill äkligt mycket på way out west.
och
5. jag saknar lina och tilde för att vi är coola och lyssnar på mange om sommrarna

pusss.



Kommentarer

Postat av: Yo yo ma name is j j j jeeenyyyyyyyyyyyyyy!

Publicerad 2008-06-27 14:38:21

1. Vem är william?

2. Det hatar jag med, ska vi krypa dit? ;)

3. jag ska inte på frizon... vad är det föresten? en fri zon?

4. äkligt!??! mariiaa.. har inte våran kära Elin lärt dig att det stavas med ck ;)

5. JAg vill också vara cooool med dig 8-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela