mariajansson

can you read my mind?

värdelösdag utan kina mat

Publicerad 2008-06-25 20:47:30 i Allmänt,

idag har inte varit min roligaste dag alls.
först jobbade jag, dock näst sista gången bara imorgon kvar nu :)
sen så for jag hem för jag var så stöört trött och sen har jag varit här hela dagen.
bara gått här hemma till ingen nytta.
känns som att jag har slösat bort en hel dag på inget alls.
nej jag som skulle ha massor att göra detta sommarlovet.
aja får helt enkelt se till att det inte upprepas :)

så nu sitter jag här i min kära lillebrors rum och funderar på vad som skulle kunna göra dagen bättre.
ingen som har något förslag?

sen så när jag kom hem idag så var jag så sjuuuuuuuukt sugen på kina mat.
men även där svek dagen mig.
ingen kinamat för mig idag utan jag fick ta några mackor till middag för att mamma och pappa hade fått för sig att göra raggmunkar vilket inte är uppskattat av mig.
men jag lyckades tjata mig till att få kina mat på fredag iaf.

mm entertain me please.

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela