mariajansson

can you read my mind?

världsläget eller nåt.

Publicerad 2008-06-27 12:24:19 i Allmänt,

god dag folks.
gårdagen blev riktigt lyckad måste jag säga.
det blev film kväll med lina, joel, joel, martin och jakob.
efter lite om och men så bestämmde vi oss för att hyra butterfly effect.



det var länge sen jag såg den och den är så sjukt bra!
alltså bra film, massa godis, tacopaj och härligt sällskap.
det blev en toppen kväll.
tack allesammans.

japp och ikväll så kommer oscar hit en liten stund också,
innan han åker till varmare länder.
<3

idag är också sista dagen som jag är hemma här i jönköping
för imorgon drar jag uppåt landet ett tag.
det ska bli najs.
och sen blir det halmstad och gullbranna över helgen och jag är sjukt taggad :)
yey!

så idag gäller det att packa.
men det är ganska tråkigt så jag tar lite paus och sitter här en stund.

pusss.


Kommentarer

Postat av: JENNYYY

Publicerad 2008-06-27 14:34:47

SHIIT! jag är avis både tacopaj OCH godis.. fuusk! :P

Hoppas du får det hur kul som helst där uppe i skogarna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela