mariajansson

can you read my mind?

söndag 17.20

Publicerad 2008-06-22 17:17:33 i Allmänt,

då var midsommar över för i år.
det har varit en riktigt bra helg måste jag säga.
nu är jag rätt trött efter som att jag kom hem vid kvart i fyra i morse.
för igår var jag för första gången i mitt liv på gullbranna.
så jag var där med oscar och hans familj,
för oscar och lovisa skulle sjunga på kvällen.
det blev en mysig dag även om jag var tröttast i sverige.
och syskonen sundlig var jätte duktiga måste jag säga.
men nu så är det en hel vecka innan jag får träffa oscar igen.
vilket känns lite surt :(
men det går fort.

nu är det tomt i mitt hus för mina bröder är borta så det är bara jag och mor och far hemma.
men en sak är bra och det är att nu står min kära lillebrors dator ledig :)

läget är så.
återkommer.
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela