mariajansson

can you read my mind?

tillbax och en förlust för sverige.

Publicerad 2008-06-18 23:04:51 i Allmänt,

hejåhallo.

mitt internet funkar igen vilket är efter längtat :)
så nu är jag tillbaka här också.

sverige har precis förlorat mot rysslan.
vilket känns tungt efter som att jag inte änns visste att ryssland hade ett vettigt lag.
så va händer nu då?
ska inte sverige få spela mera eller?
ser inte så ljust ut för vårat svenska lag.
surt :(

annars är livet gött och jag har sommarlov!
väldigt skönt och denna veckan behöver jag inte jobba (Y)
nästa vecka blir det fyra dagar och sen så är det två veckors ledigt sen jobbar jag fyra veckor till
så jag kommer att tjäna lite stålars denna sommaren vilket känns gött.

japp så i övermorgon är det midsommar
och jag ska fira den hemma för första gången i mitt 18 åriga liv.
och det ska bli gött faktiskt.

mm så så är läget för tillfället.

tänkte slänga med en liten hälsning till william och hans stockholmare:
jag mår jätte bra och allt är helatiden så himmla bra.
och idag har jag gjort det här och det här
och dom här kändisarna har snygga kläder
och allt är så himla bra hela tiden och jag vill ha domma kläderna.
YEY

det här kan ni läsa som kort version efter som att det är typ detta min blogg innehåller ;)
haha.
jaja ni läser ju iaf och det gör mig ju glad :)

pusss.



Kommentarer

Postat av: Hemlig beundrare <3

Publicerad 2008-06-19 14:16:59

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! DU ÄR BÄÄÄÄST :D:D:D

Du är så het så jag dööör.. snälla låt mig få träffa dig någon gång.

Puss babe <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela