mariajansson

can you read my mind?

små bokstäver igen.

Publicerad 2008-06-23 22:02:51 i Allmänt,

nu är jag ensam igen efter som min bästa kax-brud har lämmnat mig
och mor och far är borta.

idag har jag förutom lekt med lina så har jag jobbat.
första dagen avklarad.
och det var inte bättre än jag trodde, tyvärr :(
men som sagt en dag avklarad bara tre dagar kvar.
men hästarna är ju söta och så.
ta dig i kragen och le.

japp.
men som tur var så gjorde lina min dag bättre med godis och 90-tals film.
tack för det :)

men nu ska jag typ sova snart om jag ska orka med morgon dagen.

pusss.


tre dagar kvar bara fyra dagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

mariajansson

21 år från jönnet. men bor numera i los angeles och volontärarbetar på dream center. lever livet och älskar det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela